سمینار معرفی “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت”

سمینار معرفی “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت”

برگزاری سمینار معرفی “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت” توسط شرکت ابتکار الکتریک قومس در سمنان

سمینار معرفی “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت” با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان برق‌های منطقه ای سراسر کشور از جمله برق منطقه ای تهران، گیلان، آذربایجان، زنجان، یزد، خراسان، مازندران و سمنان برگزار گردید.

-در این سمینار ابتدا  مدیر عامل شرکت ابتکار الکتریک قومس ضمن تشکر و قدردانی بابت حضور مهمانان گرامی در این سمینار، به بیان سوابق شرکت در زمینه ساخت شبیه‌سازهای آموزشی پرداختند و با معرفی کارشناسان شرکت در زمینه طراحی و ساخت “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت” به برگزاری دوره ها، سمینارها، بازدیدها و نمایشگاه‌های مختلف اشاره نمودند.

-در ادامه جناب آقای مهندس چیت گران به بیان قابلیت‌های فنی و آموزشی دستگاه “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت” پرداختند و چند نمونه آزمایش بصورت نرم‌افزاری و سخت افزاری برای حاضرین در سمینار انجام دادند.

-سپس مدیران و کارشناسان برق‌های منطقه ای ضمن قدردانی و تشکر از شرکت ابتکار الکتریک قومس بابت برگزاری این سمینار، به مطرح نمودن سوالات خود پرداخته و بصورت گروه های چندنفره با نرم‌افزار “شبیه‌ساز آموزشی رله و حفاظت” آشنا شدند.

-در انتها نیز  به سوالات و درخواست‌های حاضرین در سمینار پاسخ داده و آمادگی کامل شرکت ابتکار الکتریک قومس را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی رله و حفاظت ابراز نمودند.

2020-04-14T17:51:36+00:00